TREC dla sportowców
Dla marki Trec zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wielojęzyczny serwis ofertowo-edukacyjny.
Prezentacja marki
Aby poinformować potencjalnych konsumentów o produktach firmy Trec, stworzyliśmy dedykowaną przestrzeń, w której marka może prezentować swoją ofertę.

przejrzystość oferty
Duża liczba produktów może okazać się problematyczna przy publikacji internetowej. Umiejętny rozkład treściowy oraz systematyzacja produktowa pomogły nam w estetyczny i praktyczny sposób zaprezentować ofertę.

Werjse językowe
Strona o produktach przeznaczona jest dla odbiorców z różnych krajów, dlatego dostosowaliśmy ją do potrzeb odbiorców posługujących się innymi językami. Wersje językowe przy tej samej konstrukcji sprawiły, że możliwe było zaoszczędzenie budżetu i jednoczesne rozszerzenie zasięgu informacyjnego.

Strefa wiedzy
Stworzenie strony informacyjnej posłużyło również rozszerzeniu treści, które marka mogła przekazywać odbiorcom. Dzięki dodatkowej strefie wiedzy możliwa jest publikacja artykułów specjalistycznych. Potencjalni Klienci mogą tam dowiedzieć się czegoś więcej, nie tylko o produktach marki, ale i również o treningu, diecie czy poradach dotyczących trybu życia.
