Do góry

 Program Higieny Jamy Ustnej

Dla marki Orbit zaprojektowaliśmy sposób promowania Programu Higieny Jamy Ustnej i wdrożyliśmy go w formie interaktywnej.

 

Na ratunek zębom

Edukacja dzieci skupia się na zabawie, dlatego na potrzeby kampanii stworzyliśmy edukacyjną grę. Na jej podstawie dzieci wraz z Orbitkiem miały uratować zęby przed atakiem groźnych bakterii.

 

 

Różne grupy odbiorców

Na stronie internetowej zamieściliśmy części treści, które były przeznaczone dla różnych odbiorców. Dla nauczycieli, dla rodziców i dla dentystów przeznaczyliśmy części najbardziej przydatne dla nich.

 

 

Interaktywne zadania

Wśród interaktywnych zadań zamieściliśmy m.in. kolorowankę, która mogła angażować wielokrotnie. Tematyczne rysunki można było uzupełniać i udostępniać znajomym, dzięki czemu informacja była przekazywana kolejnym użytkownikom, a zaangażowanie bezustannie wzrastało.

 

 

500 tysięcy użytkowników, 5 mln odsłon

Dzięki wirusowości i zaangażowaniu oraz stworzeniu dedykowanych treści, dostosowanych do odbiorców, udało się dotrzeć do 500 tysięcy użytkowników. Wygenerowali oni ponad 5 mln odsłon strony. Podczas 2 miesięcy kampanii aż 80 tysięcy osób zaangażowało się w interaktywne działania dla marki.

 

Mondelez Polska

Energia płynie z...ciastek!

Aktywacja konsumencka Ziewasz czy śpiewasz? Przejdź dalej