Do góry

Jedz, pij, żuj!

Współpraca przy tworzeniu pierwszego na świecie sklepu internetowego Wrigley to bez wątpienia unikalny projekt, wymagający zastosowania najbardziej innowacyjnych rozwiązań. Wspólnie z Klientem opracowaliśmy layout w pełni odzwierciedlający intensywność, świeżość i niepowtarzany smak poszczególnych produktów marki. Ponadto, stworzyliśmy konfigurator umożliwiający stworzenie własnego opakowania gumy orbit, angażujący użytkowników do wspólnej zabawy. Dostarczone przez nas elementy zostały zintegrowane z przygotowanym przez Mars Inc. silnikiem sklepu.

Optymalny mechanizm zakupowy

Priorytetem dla Wrigley było stworzenie serwisu o wysokiej użyteczności oraz intuicyjnej nawigacji, która stawia Kupującego w centrum i w pełni odpowiada na jego potrzeby. Wspólnie z Klientem wypracowaliśmy mechanizm spełniający te wysokie wymagania, między innymi poprzez przejrzystą prezentację produktów na stronie oraz zakupy bez rejestracji.

Intuicyjna ikonografia

Szata graficzna serwisu została wzbogacona o ikonografię, która ułatwia szybkie odnalezienie istotnych informacji oraz w intuicyjny sposób ilustruje formaty produktów.



Wersja mobilna

Wspólnie z Wrigley odwzorowaliśmy proces zakupowy w wersji mobilnej strony, zapewniając w ten sposób użytkownikom smartfonów możliwość skorzystania z oferty sklepu.

Konfigurator

Przygotowany konfigurator daje wiele możliwości personalizacji opakowania gumy Orbit, od wyboru szablonu i orientacji pudełka przez dodawanie zdjęć, aż po kreację własnego tekstu.


Volkswagen Group Polska

Strefa Kierowcy Volkswagena

Darmowe przeglądy dla właścicieli VW Przejdź dalej