Do góry

Dedykowana koncepcja dla marki Volkswagen

Dla marki Volkswagen stworzyliśmy dedykowaną koncepcje, jak i stronę internetową, materiały drukowane oraz niestandardowe materiały POS.

 

Oferta terminowa

Dla marki Volkswagen przeprowadziliśmy kampanię, która dotyczy oferty terminowej. W komunikacji przewidzieliśmy elementy, które mogą być adaptowane na inne kampanie przy wykorzystaniu podobnych materiałów. Komunikacyjnie, podkreśliliśmy najważniejsze cechy aktualnej oferty.

 

 

Kreatywna warstwa wizualna

Przyciągnięcie uwagi Klientów wymaga nie tylko integracji z aktualnymi materiałami marki. To również zastosowanie interesujących zdjęć i grafik, które najlepiej odzwierciedlą potrzeby odbiorcy. W tym przypadku zastosowaliśmy dynamiczną formę obiektów i dwudzielną przestrzeń grafiki (w ASO i poza nim).

 

 

Niestandardowe materiały POS

Stworzona strona internetowa wraz z ruchem odbiorcy pokazuje dokładnie jego drogę w rzeczywistym serwisie. Dwudzielna rzeczywistość podkreśla wyższość serwisu VW nad innymi i komunikuje najważniejszą ofertę w ramach obsługi posprzedażnej.

 

 

Komunikat kierowany do Klienta

Możliwe jest zarówno stworzenie nowych materiałów POS, jak i wykorzystanie tego, co w salonie znajduje się na co dzień - samochodów. Na potrzeby kampanii zimowej opracowaliśmy koncepcję wystawową, w której zamiast materiałów drukowanych wykorzystaliśmy akcesoria, które Klient może kupić.

Klienci lubią mieć poczucie, że komunikat jest kierowany bezpośrednio do nich. Dlatego konstruując treści, wzięliśmy pod uwagę zarówno ich indywidualne potrzeby, jak i model samochodu, który posiadają.

 

 

Kampania wyświetleniowa

Aby informacja o stronie internetowej dotarła do odbiorców, zastosowaliśmy kampanię wyświetleniową.
Reklamy były wyświetlane określonym typom odbiorców i dostosowane do dedykowanej oferty dla nich

 

 

Media Marketing Polska

Kronika: Szpice

 RiverWood jako jedna z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce!

Przejdź dalej