Do góry

Program lojalnościowy TEVA

Na potrzeby marki TEVA przygotowaliśmy program lojalnościowy dla farmaceutów i przełożyliśmy go na formę interaktywną.

Program dla farmaceutów

Dotarcie do specjalistycznej grupy docelowej to wyzwanie dla marki. Dzięki naszemu wsparciu udało się stworzyć program lojalnościowy, dzięki któremu farmaceuci zainteresowali się stałą sprzedażą produktów marki TEVA.

Edukacja

W ramach współpracy z farmaceutami, niezbędna stała się edukacja na temat produktu. Dlatego przygotowaliśmy dla marki szkolenia produktowe, które dostarczają specjalistom wiedzy na temat właściwości produktów oraz tego, w jaki sposób mogą one pomóc pacjentom. Dzięki takiemu podejściu, odbiorcy mogą jednocześnie stać się swego rodzaju ambasadorami marki w miejscu sprzedaży.

Angażujący e-learning

Zaangażowanie specyficznej grupy specjalistów nie jest proste, jednak dzięki wykorzystaniu wypracowanych przez nas mechanizmów, mogliśmy osiągnąć świetny efekt. Tryb e-learningu dla szkoleń farmaceutycznych pozwolił na wyższe zaangażowanie ze strony odbiorców, a interaktywny tryb przeprowadzania lekcji sprawił, że sama wiedza była pozyskiwana w ciekawy sposób.

NIeustanna aktualizacja wiedzy

Platforma szkoleniowa została przez nas zaprojektowana w taki sposób, aby możliwy był jej bezustanny rozwój. Wprowadzanie zmian w lekcjach oraz dodawanie kolejnych modułów to szansa na bezustanną aktualność wiedzy, która dla farmaceutów jest wyjątkowo istotna.

Autorski CMS

Aby kontrola nad publikowaną treścią była jeszcze większa, możliwe jest wprowadzenie autorskiego CMS. Nowa platforma, którą zamierzamy uruchomić w najbliższym czasie, będzie jeszcze bardziej wydajna i ciekawa dla grupy docelowej.

Wrigley

Gra Orbitek

 opis projektu

Przejdź dalej