Do góry

Żyj ponadczasowo!



Dla marki Remington zaplanowaliśmy ciekawą loterię, która wpisuje się w globalny koncept jubileuszowy – „80 years young”. 
 

Prosta mechanika

Na potrzeby aktywacji, związanej z linią produktową Remington Keratin Protect, wykorzystaliśmy najprostszą mechanikę „kup i wygraj w losowaniu”, którą wzbogaciliśmy o dodatkowe pytanie kreatywne. Dzięki temu zachęciliśmy odbiorców do udziału i mogliśmy poznać aspiracje estetyczne konsumentek. W formularzu zgłoszeniowym znajdowały się również pytania o opinie na temat marki – przy okazji aktywacji mogliśmy również przeprowadzić badanie konsumenckie.

Zachęcające nagrody

Dwustopniowe nagrody zachęciły uczestniczki do udziału w loterii. Oprócz gwarantowanego zegarka Venezia, konsumentki miały okazję w każdym tygodniu trwania aktywacji wygrać 1000 zł na kreację ich marzeń.

Organizacja prawna


Nad prawidłowością przeprowadzonej przez nas aktywacji czuwał dedykowany zespół, który w połączeniu z konsultantami prawnymi zadbał o sprawne przeprowadzenie promocji.

Intrygujący Key Visual

Aktywację promowały materiały, bazujące na zaprojektowanym przez nas Key Visualu, wpisującym się w estetykę marki Remington. Kategoria ponadczasowości, która jest najsilniejszą cechą marki, została przez nas przeniesiona na nazwę aktywacji „Bądź ponadczasowa” i na wspomniany koncept wizualny.

Plakat i materiały wizualne


Koncept wizualny zastosowaliśmy w różnych materiałach – m.in. bannerach do kampanii GDN czy geotrappingowej oraz w plakacie. Key Visual w połączeniu z wizualizacją nagród stał się głównym motywem, który zachęcał konsumentów do udziału.

Landing page


Ośrodkiem aktywacji stał się landing page, który informował o zasadach promocji i nagrodach oraz zawierał formularz zgłoszeniowy. Znalazły się tam również ankieta konsumencka i informacja o tym, u których dystrybutorów można kupić towar z linii produktowej Remington Keratin Protect, biorącej udział w aktywacji.

Wrigley Polska

Program stażowy

Dołącz do najlepszych! Przejdź dalej