Do góry

Zupy na murawy

Wiesz, jak dużo dzieje się kuchni w czasie największych rozgrywek piłkarskich? Wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy, ile wspólnego może mieć gotowanie z piłką nożną. Z agencją Fleishman-Hillard rozegraliśmy to po mistrzowsku, tworząc serwis konsumencki nawiązujący do Mistrzostw Europy. Przygotowana przez nas strona, jako jedno z głównych narzędzi kampanii promującej wejście na rynek nowego produktu marki Winiary - barszczu zielonego, pokazywała jak przełamać kuchenną rutynę i dodać codziennym posiłkom nieco piłkarskich emocji.

Dzięki dedykowanej aplikacji Konsumentki otrzymywały przydatne podpowiedzi, jakie potrawy będą najbardziej adekwatne do wybranego meczu. Dodaliśmy również możliwość dzielenia się przepisami kulinarnymi z pozostałymi użytkownikami serwisu. Sporą atrakcją była możliwość wygrania torebki Batycki w opracowanym przez nas konkursie „Torebka za torebkę”.

TVP

Ogródek TVP ABC

Dla stacji TVP ABC zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy edukacyjną grę dla dzieci. Przejdź dalej