Do góry

Karty produktowe

Marce Nespresso pomogliśmy opowiedzieć o ekspresach stworzonych z myślą o kawowych entuzjastach.

Z myślą o kawowych entuzjastach

Zaprezentowanie technicznych zawiłości i twardej specyfikacji w przystępny sposób to zawsze pewne wyzwanie. Kluczem do sukcesu okazuje się wysokiej jakości content. Ofertę marki Nespresso tworzą ekspresy o zróżnicowanych możliwościach, dzięki czemu zarówno doświadczony entuzjasta, jak i kawowy nowicjusz, znajdzie urządzenie idealnie dopasowane do jego potrzeb. Ustandaryzowaliśmy wszystkie informacje i przedstawiliśmy skomplikowaną specyfikację w sposób najlepiej obrazujący charakter i przeznaczenie każdego z nich.

 

Jak zaangażować konsumentów i zwiększyć sprzedaż?

Przedstawiliśmy klientom informacje, wyprzedzające ich pytania. Osadziliśmy je w czytelnych i eleganckich kartach produktowych, z którymi postanowiliśmy dotrzeć jak najbliżej decyzji zakupowej konsumentów – czyli do sklepów internetowych. Przedstawienie użytkownikom wszystkich informacji w przystępny sposób ułatwia im dokonanie wyboru i przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

 

Jak przedstawić konsumentom szerokie spektrum działalności?

W przypadku tak kompleksowych ofert, warto wspomnieć klientom również o pozostałych korzyściach. Informując ich o ekspresach Nespresso, pragnęliśmy również przybliżyć im pełen smaków i aromatów świat kawy.
Kawowe uniwersum Nespresso stanowi doskonałą alternatywę dla przyzwyczajonych do standardowych mieszkanek konsumentów. Kapsułki dają zaś wygodną możliwość zmieniania mieszanki przy każdej parzonej kawie. Karty produktowe stworzone dla tego producenta wzbogaciliśmy więc o stosowne informacje.

Co warto opowiedzieć konsumentom o producencie?

Dobre praktyki producenta to rzecz niewątpliwie warta uwagu. Ponieważ marka Nespresso przywiązuje ogromną wagę do komfortu swoich klientów, przedstawiliśmy im jej obsługę posprzedażową i wynikające z niej korzyści. Wsparcie konsumenta już po zakupie jest istotną kwestią dla wielu osób, która może mieć kluczowy wpływ na decyzję zakupową.

 

Lorenz Bahlsen

Crunchips z Żaru

Grillujemy imprezowo. Przejdź dalej