Do góry

Wygraj swój kolor!


Wraz z marką NeoNail zorganizowaliśmy loterię konsumencką, budującą sprzedaż i zaangażowanie konsumentek.

Opracowanie mechaniki 

Prace nad loterią rozpoczęliśmy od zaprojektowania prostej mechaniki loteryjnej, która dostarczyła konsumentkom wielu emocji, ponieważ o wygranej nagród dziennych dowiadywały się już w momencie zgłoszenia paragonu! Ponadto, raz w tygodniu, losowane były atrakcyjne nagrody tygodniowe – Skutery Django Evasion w czterech różnych kolorach. Zwieńczeniem loterii było wielkie losowanie nagrody głównej – Fiata 500!

Nietuzinkowe nagrody


Po wnikliwej analizie grupy docelowej, zaproponowaliśmy Klientowi nagrody codzienne (aparaty Instax Mini 9 oraz zestawy lakierów hybrydowych NeoNail), cotygodniowe (Skutery Django Evasion) oraz nagrodę główną – samochód Fiat 500. Dodatkową zachętą było to, że zwyciężczyni nagrody głównej sama mogła zadecydować w jakim kolorze auto otrzyma. Laureatka zdecydowała się na kolor czerwony!

Organizacja prawna


Korzystając z naszego bogatego doświadczenia w zakresie organizowania loterii oraz aktywacji konsumenckich, zadbaliśmy o należyte zabezpieczenie prawne loterii, co poskutkowało satysfakcją Klienta!

 

Efektowny Key Visual


Na potrzeby loterii zaprojektowaliśmy Key Visual, zgrabnie wpisujący się w dotychczasową komunikację wizualną marki. Pastelowe odcienie i świeże, wiosenne barwy, kolorystycznie współgrały z innymi działaniami, równolegle prowadzonymi przez NeoNail, a posty stworzone na bazie obrazu świetnie komponowały się w social media.

Landing page i komunikacja loterii w mediach społecznościowych


Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy landing page, który w prosty i czytelny sposób objaśniał zasady loterii i uzupełniał komunikację. Stworzyliśmy również serię postów na Instagrama oraz Facebooka, które tłumaczyły mechanizm loterii, przypominały o niej, informowały o nagrodach i na bieżąco zachęcały do udziału.

 

Kompania Piwowarska

Zwiedzanie browaru

Centrum Wycieczkowe Lech. Przejdź dalej