Do góry

Rice Rice Baby!

Dla marki Müller zorganizowaliśmy kolejną loterię – tym razem zachęcającą konsumentów do zakupu mleczno-ryżowego deseru Riso. Mechanizm był prosty – zadaniem konsumentów był zakup produktu. Po jego otworzeniu zwycięskie opakowania wydawały dźwięk „Rice Rice Baby!”, a konsument wiedział już, że udało mu się zdobyć nagrodę – 5000 euro.

Organizacja i aspekty prawne


Loteria objęła swoim zasięgiem aż cztery kraje (Polskę, Czechy, Słowację i Węgry) dlatego była dla nas wyzwaniem nie tylko organizacyjnym, ale i prawnym. Nasze doświadczenia z wcześniejszych zagranicznych aktywacji pomogły nam jednak sprawnie opracować plan aktywacji i wdrożyć ją.

Oprawa graficzna


Na potrzeby tej realizacji stworzyliśmy Key Visual, który nawiązywał do brand hero marki oraz dotychczasowej komunikacji produktowej. Został on przełożony na plakat promocyjny oraz na stronę www, na której można było znaleźć wszystkie najważniejsze informacje o loterii. Wszystkie materiały zaprojektowano w czterech wersjach językowych – na każdym rynku dystrybuowane były materiały, uwzględniające ojczysty język odbiorców.

 

 

Obsługa


Zwycięzcy mieli okazję wziąć udział we wręczeniu nagrody. Zorganizowaliśmy mini-eventy we wszystkich czterech krajach, a przedstawiciele marki Riso, złożyli szczęśliwcom osobiste gratulacje.

 

Kompania Piwowarska

Centrum Rozrywki Lech

Interakcja dla zwiedzających. Przejdź dalej