Do góry

Promocja smaków 2012

Jak efektownie zaprezentować linię produktów Mróz Exclusive oraz Prawdziwego Mięsa? Pozwalając Smakoszom zapoznać się z ich idealnym smakiem w najlepszym wydaniu. W okresie przedświątecznym, gdy wszystkim apetyty zaczynają rosnąć, zorganizowaliśmy serię akcji promocyjnych w wybranych centrach handlowych, na terenie supermarketów Piotr i Paweł.

Promocja skrojona na miarę

Aby dodatkowo wzbogacić wrażenia odbiorców, akcję live cookingu wsparliśmy dedykowanym projektem strojów zarówno dla kucharzy serwujących potrawy, jak i towarzyszących im hostess.

Zmysłowy live cooking

Zaprezentowaliśmy nowe podejście w zakresie organizowania promocji, wykorzystując każdy element oddziałujący na zmysły. Kucharz przygotowujący na bieżąco gorące potrawy, pochodzące z dedykowanego menu, zaprezentował produkt „w akcji”. Klienci mogli poznać najpierw aromat i smak, a następnie opakowanie, dzięki czemu swój wybór opierali o doświadczenie.

Dedykowane materiały POS

Wśród zaprojektowanych przez nas materiałów POS znalazła się ulotka prezentująca produkty wszystkich trzech linii produktowych marki Mróz: Classic, Exclusive oraz Prawdziwe Mięso. W ramach akcji zaprojektowaliśmy również roll-upy dedykowane obu liniom produktowym. Dodatkowym wsparciem promocji był również katalog produktowy marki Mróz oraz notesy z magnesem.

Trec

Trec

Dla marki Trec zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wielojęzyczny serwis ofertowo-edukacyjny. Przejdź dalej