Do góry

Responsywna strona internetowa

Wspólna przestrzeń dla Konsumentów i partnerów 

Celem naszych działań było zbudowanie strony łączącej produktowy i korporacyjny charakter serwisu. Przyjazny i uporządkowany layout ułatwia wyszukiwanie treści na stronie zarówno Konsumentom, jak i partnerom handlowym producenta.


Pozytywny User Experience

Ważne dla nas było to, aby układ strony automatycznie dostosowywał się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest ona wyświetlana. Zależało nam również na tym, by poruszanie się po niej było intuicyjne, a jej wygląd i układ przejrzyste dla użytkownika.


Wartościowy content

Content na stronie informuje odbiorców nie tylko o ofercie marki, ale także o jej historii, wartościach, jakimi się kieruje i aktualnościach z branży. Informacje bieżące oraz te związane z promocjami, stanowią urozmaicenie atrakcyjne szczególnie dla partnerów producenta. Z kolei zakładka prezentująca przepisy z wykorzystaniem produktów marki, wzbogaca doświadczenia Konsumentów odwiedzających serwis.

Volkswagen Group Polska

Akcesoria w pigułce

Dzięki katalogom Pakietów Akcesoriów wybranie dodatkowego wyposażenia samochodu nigdy nie było prostsze. Przejdź dalej