Do góry

Mleko Łowickie

Dla marki OSM Łowicz stanęliśmy przed wyzwaniem stworzenia koncepcji kreatywnej komunikującej nowy wygląd produktów, która pozwoli nie tylko utrzymać pozytywną opinię Konsumentów, ale też zdobyć nowych odbiorców.


Koncepcja

Strategię w tworzeniu koncepcji oparliśmy na połączeniu wartości reprezentowanych przez markę, które wyróżniają ją na tle konkurencji, z wartościami bliskimi konsumentom. Wyeksponowaliśmy wyjątkowość i ważność ulotnych chwil, stających się z czasem naszą niezauważalną rutyną. Ich istota nadaje barw codzienności, wiążąc się ze stylem życia, który celebruje radość z małych rzeczy na co dzień. Elementem odgrywającym kluczową rolę w identyfikacji stał się charakterystyczny, łowicki pasiak.


Kreacja

W napisanym przez nas spocie reklamowym przedstawiliśmy krótkie opowieści z życia codziennego, którym wyrazu nadaje Mleko Łowickie. Każda, z pozoru zwykła historia, ubarwiona została wyjątkowością, którą nadał jej produkt marki. Zobrazowaniem tego kolorytu jest łowicki pasiak – nieodłączny element nowej identyfikacji wizualnej.

 



Spot reklamowy

W napisanym przez nas spocie reklamowym przedstawiliśmy krótkie opowieści z życia codziennego, którym wyrazu nadaje Mleko Łowickie. Każda, z pozoru zwykła historia, ubarwiona została wyjątkowością, którą nadał jej produkt marki. Zobrazowaniem tego kolorytu jest łowicki pasiak – nieodłączny element nowej identyfikacji wizualnej.

  

Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom mediowy Spark Foundry (należący do Publicis Media).

Media Marketing Polska

Kronika: Szpice

 RiverWood jako jedna z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce!

Przejdź dalej