Do góry

Wielkie Miąchanie

W przypadku komunikacji marki Crunchips czysto informacyjne komunikaty nie mają szans, dlatego postanowiliśmy stworzyć całkiem nowy, unikalny sposób porozumiewania się z odbiorcami. Zaczęliśmy od wprowadzenia edycji limitowanej chipsów, składającej się z kontrastujących ze sobą smaków, wymieszanych w jednej paczce. Pomysł ten doprowadził do pojawienia się idei „miąchania”, czyli miksowania przeróżnych doznań. W ten sposób stworzyliśmy solidny, przyciągający uwagę młodych odbiorców trend prawdziwej tugezy, czyli mieszania pięknych, emocjonujących, szczęśliwych, wspólnie przeżywanych chwil.

wielkiemiachanie.pl

W celu promowania nowej mody uruchomiliśmy dedykowany microsite wielkiemiachanie.pl, na którym odbywał się konkurs na najlepsze gify z marką Crunchips w roli głównej. Dzięki temu zaangażowaliśmy aktywnych, kreatywnych internautów do wspólnej zabawy.

W efekcie wykreowaliśmy markę Crunchips na swobodną, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom młodych konsumentów, którzy nie interesują się komunikacją sprzedażową, a ideowo-lifestyle’ową.

Lorenz Bahlsen

Baśniowy świat Lajkonika

Zmierz się z Białą Damą. Przejdź dalej