Do góry

Rewersy

Jak zaprezentować innowacyjność w świecie tradycji? Przy okazji premiery nowego produktu marki Lajkonik mieliśmy okazję podjąć się tego wyzwania. Rewersy, czyli unikalne połączenie tekstur dwóch produktów, to całkowita nowość na rynku słonych przekąsek. W ramach misji zaprezentowania produktu w internecie stworzyliśmy dedykowany microsite wciągający użytkownika w grę kolorów i smaków. Wyjątkową kombinację tekstur – kruchej i delikatnej krakersowej oraz chrupiącej paluszkowej odzwierciedliliśmy dynamicznym, dwustronnym layoutem, którego każda część jest poświęcona konkretnej warstwie ciasteczka. Użytkownik wchodząc na stronę, staje się świadkiem wyścigu, w którym każda ze stron Rewersa, niczym bolid na torze wyścigowym, ściga się o zwycięstwo smaku.

Dzięki zastosowaniu parallax scrolling stworzyliśmy trójwymiarowy świat pełen smaków. Zastosowaliśmy kolorystykę podkreślającą naturalną teksturę produktu, wyróżniając główne zalety produktu. Atrybuty obu rewersowych warstw zaakcentowaliśmy motywami kojarzącymi się z lekkością, delikatnością oraz kruchością i chrupkością.

Przechodząc przez kolejne etapy wyścigu, użytkownik wchodzi w bezpośrednią interakcję z produktem. Każdy z punktów przejściowych, uzupełniliśmy słowami ‘komentatora’, podtrzymując napięcie.

Uniwersalny i ponadpokoleniowy charakter produktu pokazaliśmy, stosując zabieg prezentacji okazji konsumenckich, jak piknik w parku, rodzinne chwile czy spotkanie z przyjaciółmi. Końcowym etapem dynamicznej drogi obu rewersowych warstw jest paczka, w której oba smaki łączą się, tworząc unikalną mieszankę pełną barw i tekstur.

Kompania Piwowarska

Nowa strona Kompanii Piwowarskiej

Z myślą o wszystkich miłośnikach piwa. Przejdź dalej