Do góry

Krzyżujemy plany nudzie!

To już kolejna aktywacja przy współpracy z firmą Lorenz Bahlsen, będącą jednym z liderów kategorii przekąsek słonych. Wymyślenie angażującego mechanizmu, kojarzącego się z przyjemnym spędzaniem czasu i długimi jesiennymi wieczorami? Dla nas to żaden problem. Od września do końca października Konsumenci spędzali wieczory (a nawet całe dnie!) na rozwiązywaniu krzyżówek i zajadaniu się Wiejskimi Ziemniaczkami.

Mechanizm

Mechanizm promocji był prosty, ale skuteczny. Wystarczyło kupić opakowanie Wiejskich Ziemniaczków, zarejestrować kod z paragonu na stronie oraz rozwiązać krzyżówkę.

Nagrody

Dodatkowym elementem, zachęcającym konsumentów do dalszego śledzenia kampanii było cotygodniowe ujawnianie nowych, atrakcyjnych nagród.

Promocyjne opakowania

Koncepcja promocji wywarła ogromne wrażenie, dlatego firma Lorenz na czas trwania akcji postanowiła wypuścić na rynek specjalne, limitowane opakowania.

Strona www

Głównym miejscem kontaktu marki z konsumentami stała się strona internetowa, za pośrednictwem której rejestrowali oni swoje paragony, rozwiązywali krzyżówki i sprawdzali kolejne nagrody.

Kampania Google Adwords

Aby na stronę trafili odbiorcy internetowi, wsparliśmy jej promocję kampanią Google Adwords.

Kompania Piwowarska

Centrum Rozrywki Lech

Interakcja dla zwiedzających. Przejdź dalej