Do góry

Dwa unikalne smaki w jednej paczce

Standardowo w jednej paczce znajdują się chipsy jednego smaku, ale Crunchips nie przejmuje się utartymi schematami. My również nie lubimy szablonowych rozwiązań. Przy okazji premiery limitowanej edycji dwóch produktów Crunchis X-Cut, zorganizowaliśmy akcję konsumencką w postaci Loterii Crunchips. Celem była promocja dwóch premierowych produktów Crunchips X-Cut z edycji limitowanej, kryjących w jednej paczce dwa unikalne smaki: Włoskie wino z ziołami i Amerykański grillowany kurczak, a także Brazylijska picanha i Grecki dip z ziołami.

Dedykowany serwis WWW

W ramach loterii stworzyliśmy stronę www, wyposażoną w inteligentny formularz umożliwiający rejestrację kodów konkursowychz opakowań, prezentację nagród oraz szczegółowych informacji dotyczących akcji.

Gorące nagrody

Na podstawie badań grupy docelowej dobraliśmy zestaw nagród konkursowych oddający charakter akcji oraz marki Crunchips. Wśród nich znalazły się nagrody dzienne w postaci piłek Adidas, a także konsole PlayStation 4 oraz nagroda główna, czyli bon na wyjazd do gorącej Brazylii.

Mechanizm loterii

Aby wziąć udział w loterii, należało kupić jedno z opakowań chipsów Crunchips X-Cut, a następnie przesłać kod promocyjny drogą sms lub za pośrednictwem serwisu www.

Wsparcie Interactive

W zakres naszych działań weszła również komunikacja loterii w internecie, uwzględniająca m.in. rozbudowaną kampanię bannerową.

Müller

Rice Rice Baby!

 Dla marki Müller zorganizowaliśmy kolejną loterię – tym razem zachęcającą konsumentów do zakupu mleczno-ryżowego deseru Riso.

Przejdź dalej