Do góry

Biuro z POLotem

Wierzymy w to, że inspiracja jest ważnym czynnikiem, motywującym do pozytywnych zmian. Z tego względu zaproponowaliśmy naszemu Klientowi promocję sprzedaży produktów POL z pomocą kilku motywujących bohaterów, którzy odmieniają polskie biura.

Oryginalna kreacja

Kreacja wizualna projektu była nie tylko zgodna ze strategią wizualną marki POL, ale zaskakiwała swoją minimalistyczną i zarazem oryginalną formą. Poprzez użycie kształtów geometrycznych, urozmaiconych atrybutami symbolizującymi charakter pracy każdego bohatera opowieści, stworzyliśmy niezwykle atrakcyjną wizualnie kompozycję. Zaproponowana przez nas koncepcja została zaprojektowana też w taki sposób, by nie sprawiała problemów podczas przekładania jej na różnego rodzaju nośniki.

Przystępna mechanika

Podczas prac nad koncepcją i mechaniką promocji zależało nam na zachęceniu do udziału w niej jak największej liczby przedsiębiorców. Z tego względu postawiliśmy na nieskomplikowaną mechanikę, która umożliwiała zdobycie nagród w postaci voucherów do perfumerii Douglas (dla asystentek biur zgłaszających udział w aktywacji) i nagród pieniężnych - 10 tys. zł na metamorfozy biur.

Landing page


Strona stworzona na rzecz kampanii odznaczała się nie tylko przejrzystą formą, ale zawierała też główną część projektu, którą stanowiły inspirujące wywiady z czwórką barwnych bohaterów. Naszym zadaniem było nie tylko zbudowanie landing page’a od strony technicznej, ale też stworzenie wszystkich treści i szablonu graficznego.

Porady z POLotem


Stworzony na potrzeby kampanii content to interesujące wywiady z przedstawicielami biur, działających w różnych branżach. Opowiedzieli oni o zasadach, którymi kierują się podczas zarządzania zespołem oraz udzielają rad, które mogą pomóc każdemu – bez względu na charakter pracy. Zajęliśmy się nie tylko odnalezieniem bohaterów, rozmowami z nimi i redakcją treści, ale też sesją zdjęciową z ich udziałem. Treści ukazały się na stronie internetowej i w drukowanych materiałach dodatkowych.

Pomysłowy insert

Wszystkie wywiady były niezwykle ciekawe i chcieliśmy podzielić się nimi z jeszcze większym gronem czytelników. Z tego względu zdecydowaliśmy się na stworzenie insertu w postaci folderu - krótkiego poradnika dla każdego, kto chce sprawnie zorganizować swoją pracę. Insert został wydrukowany przy wykorzystaniu papieru Klienta, wiec jednocześnie spełniał rolę samplingu. Ta niespodzianka czekała na wszystkich tych, którzy zdecydowali się na kupno kartonu papieru POL.

Efektywność


Promocja kampanii uwzględniała nie tylko informację za pośrednictwem platformy lojalnościowej naszego Klienta i banerów w sieci, ale też narzędzi dla dystrybutorów produktów. Przekazane materiały były przygotowane w taki sposób, aby dystrybutorzy sami dostosowali je do swoich potrzeb i tym samym zwiększali efektywność sprzedaży – zarówno w sieci, jak i w miejscu zakupów.

Lorenz Bahlsen

Fanpage ze zdwojoną siłą

Podwójna moc. Przejdź dalej