Do góry

Foodmakers


Dla Foodmakers określiliśmy tożsamość marki oraz identyfikację wizualną.

Misja i wizja


Z marką Foodmakers jesteśmy od jej narodzin i to my nadaliśmy jej charakter. Pomogliśmy wyznaczyć misję i wizję oraz stworzyć osobowość, która będzie widoczna zarówno w identyfikacji wizualnej, jak i w działaniach, czy sposobie funkcjonowania na rynku. Całość stworzyła podstawę do budowy spójnej komunikacji marki.


Identyfikacja wizualna


„Otwórz się na świeżość” – pod tym hasłem kryje się obietnica zawsze świeżej, naturalnej, unikalnej i wysokiej jakościowo oferty. Zgodnie z tymi wartościami, wpisując się w założenia identyfikacji wizualnej, zaprojektowaliśmy szatę graficzną dla produktów oferowanych przez Foodmakers.


Segmentacja


Proces zapoznania Konsumenta z marką wymaga rzetelnego planu. Budując jej wizerunek i wdrażając na rynek określiliśmy segmentację produktów poprzez wyznaczenie linii produktowych. Dzięki temu uporządkowaliśmy i zaplanowaliśmy stopniowe wprowadzanie oferty.


Strona www


Chcieliśmy, by wizerunek marki był jasny i spójny w każdym punkcie styku z Konsumentem. W ramach wprowadzenia marki na rynek zaprojektowaliśmy stronę internetową. Jej prosta budowa oraz przejrzysty layout odpowiada założeniom stworzonej przez nas identyfikacji wizualnej oraz buduje pozytywne doświadczenia odwiedzających witrynę.

Nespresso

Nespresso / E-commerce

Marce Nespresso pomogliśmy opowiedzieć o ekspresach stworzonych z myślą o kawowych entuzjastach.

Przejdź dalej