Do góry

Foodmakers


Dla Foodmakers określiliśmy tożsamość marki oraz identyfikację wizualną.

Misja i wizja


Z marką Foodmakers jesteśmy od jej narodzin i to my nadaliśmy jej charakter. Pomogliśmy wyznaczyć misję i wizję oraz stworzyć osobowość, która będzie widoczna zarówno w identyfikacji wizualnej, jak i w działaniach, czy sposobie funkcjonowania na rynku. Całość stworzyła podstawę do budowy spójnej komunikacji marki.


Identyfikacja wizualna


„Otwórz się na świeżość” – pod tym hasłem kryje się obietnica zawsze świeżej, naturalnej, unikalnej i wysokiej jakościowo oferty. Zgodnie z tymi wartościami, wpisując się w założenia identyfikacji wizualnej, zaprojektowaliśmy szatę graficzną dla produktów oferowanych przez Foodmakers.


Segmentacja


Proces zapoznania Konsumenta z marką wymaga rzetelnego planu. Budując jej wizerunek i wdrażając na rynek określiliśmy segmentację produktów poprzez wyznaczenie linii produktowych. Dzięki temu uporządkowaliśmy i zaplanowaliśmy stopniowe wprowadzanie oferty.


Strona www


Chcieliśmy, by wizerunek marki był jasny i spójny w każdym punkcie styku z Konsumentem. W ramach wprowadzenia marki na rynek zaprojektowaliśmy stronę internetową. Jej prosta budowa oraz przejrzysty layout odpowiada założeniom stworzonej przez nas identyfikacji wizualnej oraz buduje pozytywne doświadczenia odwiedzających witrynę.

Lorenz Bahlsen

Likeonik

Chrupiący fanpage. Przejdź dalej