Do góry

Browar Trzy Korony: Identyfikacja wizualna 

Określenie strategii komunikacyjnej i stworzenie identyfikacji wizualnej oraz rebranding produktów marki Browar Trzy Korony - projektu wyróżnionego w kategorii DESIGN w konkursie GOLDEN ARROW 2018!

Warsztaty i analiza

Pierwszym krokiem, jaki wykonaliśmy razem z marką Browar Trzy Korony był warsztat inspiracyjny, podczas którego przedstawiliśmy najciekawsze kierunki wizualne i wypracowaliśmy podstawy tożsamości marki.

 

DNA marki i strategia komunikacji


Na podstawie analiz konkurencji i aspiracji marki stworzyliśmy dokument DNA marki, który jednocześnie wyznaczył ramy strategii komunikacyjnej. Materiał wyznaczać ma najważniejsze aspekty i wartości, które odzwierciedlać powinna komunikacja.

Storytelling i claim


Zakotwiczając markę w lokalnych tradycjach, ale jednocześnie przedstawiając jej nowoczesne aspiracje i niezależność odtworzyliśmy historie lokalnych bohaterów legend, które znane są mieszkańcom całego regionu. Na potrzeby marki stworzono więc narrację powiązaną z regionem nowosądeckim. Każdy z produktów stał się ambasadorem legendy, którą znają lokalni mieszkańcy (pozytywni bohaterowie – jasne etykiety i pozytywne nazwy, czarne charaktery – czarne etykiety i określenia nieprzejednanych bohaterów). Głównym bohaterem i chlubą browaru stał się Sędek.

Logo i CI 

Połączenie tradycji i nowoczesności w perfekcyjny sposób odzwierciedliło nasze logo, które z jednej strony uprościło przekaz, a z drugiej – nawiązało do dawnego przedstawiania idei. Logo Browaru Nowosądeckiego Trzy Korony zbudowane jest teraz z sygnetu oraz nazwy marki. Sygnet obrazuje zarys szczytu Trzy Korony, wyłaniającego się z liści chmielu. Nazwa zawiera dopisek, powiązany z miejscem pochodzenia produktów.

 

 

Motyw wizualny

Motyw wizualny został oparty o ryciny, które w atrakcyjny sposób przedstawiają głównych bohaterów marki. Każdy produkt został zwizualizowany w przewrotny sposób, po to by zaciekawić odbiorców i zaangażować ich do poszukiwań w lokalnych legendach.

 

 

Rebranding opakowań


Zwieńczeniem całej narracji marki stały się wspaniałe projekty opakowań, które wyróżniają się spośród innych. Smukłe butelki łatwo trzyma się w dłoni. Na etykietach zadbano o odpowiednią ekspozycję nazwy i bohatera. Sygnet logo spełnia rolę pieczęci - wychodzi poza kształt etykiety, dzięki czemu jest jeszcze lepiej zauważalny. Na odwrocie etykiety zawarto element angażujący, dzięki któremu konsument może poznać historię bohatera i wejść w silniejszy kontakt z marką. Produkt hero wyróżnia się dzięki butelce bez papierowej etykiety – sitodruk na szkle.

 

 

Materiały B2B i B2C

Na potrzeby promocji produktów stworzyliśmy zestaw materiałów, które zarówno w komunikacji B2B jak i B2C, pomogą trafnie uwypuklić charakter marki. Folder, prezentacje, akcydensy, plakaty czy materiały POS to tylko niektóre przykłady. Jednocześnie zaprojektowaliśmy materiały istotne dla miejsca sprzedaży – oznakowanie pokala, medalion nalewaka, podkładka itp.

Strona www


Historie naszych nowosądeckich bohaterów oraz Browaru Trzy Korony przedstawiliśmy na stronie internetowej, która jednocześnie stała się głównym źródłem wiedzy o marce. Tam znaleźć można treści legend oraz informacje o połączeniu produktów z wybranymi elementami restauracyjnego menu (propozycje podania).

Amica

Amicademia

Dla producenta sprzętu AGD Amica, przygotowaliśmy interaktywną platformę szkoleniową. Przejdź dalej