Do góry

Odświeżony wizerunek marki w internecie

Jaki jest świat Morlinek? Przyjazny, kolorowy i wesoły. Tak też postanowiliśmy zbudować jego internetową odsłonę. Naszym celem było stworzenie portalu żywieniowego dla dzieci i rodziców, który zwiększy świadomość marki oraz w przyjazny sposób będzie przekazywał wiedzę na temat zdrowego odżywiania.

www.morlinki.com.pl

Kalkulator żywienia

Jak w łatwy sposób umożliwić rodzicom zbilansowanie diety dla swoich pociech? Najlepiej za pomocą odpowiedniej aplikacji. Poszliśmy o krok dalej i przy współpracy z ekspertem z Instytutu Żywności i Żywienia opracowaliśmy unikalny kalkulator żywieniowy dla dzieci, dzięki któremu każdy rodzic może sam sprawdzić, jak naprawdę odżywia się jego pociecha.

Wszystko podane na talerzu

Szeroką gamę produktów marki zaprezentowaliśmy tak, aby użytkownik mógł dokładnie zapoznać się nie tylko z ich opisem, ale również poznać składniki odżywcze produktu. Dzięki temu każdy rodzic wie, co podaje swojemu dziecku.

Przepisy kulinarne

Wiemy dobrze, że zdrowe żywienie dzieci nie należy do najłatwiejszych zadań. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy eksperta w gotowaniu dla najmłodszych – Katię Roman-Trzaskę, która przygotowała nam atrakcyjne przepisy na potrawy z użyciem produktów marki, na które skusiłby się nawet największy niejadek.

Edukacja i rozrywka dla najmłodszych

Specjalnie z myślą o dzieciach stworzyliśmy magiczny świat pełen gier, po którym oprowadza nas Max – ikona prawidłowego odżywiania się, energii i siły. Wspólnie z nim najmłodsi Konsumenci mogą codziennie przeżywać niesamowite przygody oraz rozwijać swój refleks, a także pamięć.

Efekty

Zaproponowane przez nas rozwiązania szybko stały się rozpoznawalne wśród Konsumentów, służąc im przydatną wiedzą

Wrigley Polska

Przygody Orbitka

Odlotowa gra. Przejdź dalej