Do góry

Amicademia

Po analizie potrzeb Klienta i posiadanych materiałów stworzyliśmy koncepcję platformy Amicademia, za pośrednictwem której pracownicy i partnerzy marki mogą zapoznawać się z produktami i ich przewagami rynkowymi. Opracowaliśmy koncepcję „Amicademii”, współtworzyliśmy merytoryczne treści, zbudowaliśmy platformę.

Elastyczność

Platforma Amicademia umożliwia dostosowanie konstrukcyjne lekcji do różnorodnych treści, dostarczanych przez Klienta. Opracowana mechanika pozwala na pełne odtwarzanie filmów i wprowadzanie elementów klikalnych. Stworzyliśmy różnorodne materiały, otwartą konstrukcję i zachęciliśmy odbiorcę do interakcji.

Angażująca interaktywność

Zastosowane przez nas metody nauki i sprawdzania poziomu wiedzy sprawiają, że zaangażowanie uczestników jest bardzo wysokie, a podczas poznawania charakteru marki doświadczają oni mechanizmów charakterystycznych dla platform rozrywkowych. Interaktywne lekcje bogate są w angażujące teksty i multimedialne treści.

Dedykowane rozwiązania

Amicademia została stworzona przy uwzględnieniu specyfiki marki i jej produktów. Nastawienie na dedykowane rozwiązania sprawiło, że Klient może wprowadzać do konstrukcji swoje sugestie, a sama platforma może rozrastać się wraz z rozwojem oferty produktowej. Wykonaliśmy indywidualny projekt z uwzględnieniem wyjątkowych potrzeb i rozszerzaniem o dodatkowe lekcje.

Adaptacja

Wielu Klientów ma bardzo szeroką sieć dystrybucji i partnerów co sprawia, że różne grupy produktowe powinny nabyć wiedzę na temat oferty. Dla marki Amica przewidzieliśmy również adaptację stworzonych szkoleń na platformy partnerów i stworzenie takich lekcji, które w idealny sposób dostosują się do danej grupy produktowej. Przygotowaliśmy szkolenia dla innych platform i różnych grup produktowych oraz wdrożyliśmy je u partnerów.

Grywalizacja

W platformie szkoleniowej zbudowaliśmy zaplecze analityczne, dzięki któremu możliwe jest nie tylko przeprowadzenie szkoleń, ale i przeanalizowanie wyników oraz wprowadzenie elementów grywalizacji. Wszystko po to, by można było trzymać rękę na pulsie i rozwijać narzędzie szkoleniowe w oparciu o odpowiedzi odbiorców. Wprowadziliśmy grywalizację, statystyki oraz analizę wyników.

McCain

Frystajl

Aplikacja dla miłośników frytek! Przejdź dalej