E-commerce

Marce Amica pomogliśmy ustrukturyzować karty produktowe, dzięki czemu konsumenci mogą w spójny sposób pozyskać informacje o produktach.

Audyt

Zanim wszelkie prace zostaną rozpoczęte, niezbędne jest przeprowadzenie audytu, który ma na celu wykazanie kondycji komunikacyjnej marki. Dzięki takiemu audytowi sprawdzić można które elementy komunikacyjne funkcjonują prawidłowo, a które należy skorygować.

Konsumenci

Wiedza o tym, jak Konsumenci szukają produktów w internecie i których informacji oczekują, jest niezbędna do stworzenia praktycznych kart produktowych. Audyt skupiający się na wybranych kwestiach i przestrzeniach internetowych (np. fora internetowe itp.) dostarcza informacje o wyszukiwanych frazach oraz pytaniach, przed którymi stają Konsumenci.

Tysiące kart Produktowych

Systematyzacja

Systematyzacja 8 tysięcy kart (kilkaset produktów w wersjach dla kilkunastu sklepów internetowych) skupia się na stworzeniu dedykowanych treści, które jednocześnie komunikują ofertę produktową i spełniają potrzeby Konsumentów. Przygotowanie projektów graficznychi zawartości tekstowej przy uwzględnieniu podobnych schematów twórczych systematyzuje komunikację marki i sprawia, że jest bardziej efektywna.

Tysiące kart Produktowych

Stworzone karty produktowe przekazywane są do e-retailerów, którzy publikują je na swoich stronach internetowych. Współpraca wymaga dopasowania treści również do potrzeb tych podmiotów, które w różny sposób komunikują ofertę producentów. W tym przypadku 15 sklepów otrzymuje karty 700 produktów.

Kompania Piwowarska

Piwowarski Serwis Informacyjny

Najlepszy newsletter dla dziennikarzy w Polsce. Przejdź dalej