Do góry

Karolina Kulig

27 Marca 2018

Volkswagen kontynuuje współpracę z Grupą RiverWood

Volkswagen Group Polska kontynuuje trwającą od ponad trzech lat współpracę z Grupą RiverWood dla działu obsługi posprzedażnej marki Volkswagen Samochody Osobowe.

 

Podpisana umowa jest kontynuacją ponad trzyletniej współpracy przy projekcie obsługi posprzedażowej marki Volkswagen Group Polska. Obejmuje działania BTL skupione wokół komunikacji i strategii marki, a także pełnię działań digitalowych.

 

Kontynuacja współpracy z Volkswagen Group Polska to dowód na niezmienne zaufanie Klienta dla podejmowanych przez nas działań - mówi Maciej Tomaszyk, CEO i wiceprezes w AF.agency i RiverWood marketing. Możliwość realizacji tak kompleksowego projektu jest też potwierdzeniem skuteczności współpracy spółek wewnątrz Grupy RiverWood i komplementarności ich usług – dodaje Tomaszyk.

 

Z ramienia Grupy RiverWood za działania BTL odpowiedzialna jest Beata Zawiasińska (Senior Account Manager w RiverWood marketing), a za działania digital Maciej Raczak (Account Director w AF.agency).

 

Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. Umowa została podpisana na okres trzech lat.

 

Marka Volkswagen Samochody Osobowe jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie, produkując samochody w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2016 roku Volkswagen wyprodukował 5,99 miliona samochodów. W Polsce w minionym roku Volkswagen zanotował najlepszy wynik w historii, w naszym kraju zarejestrowano 42 830 nowych samochodów osobowych marki Volkswagen. To około 14 procent więcej niż rok wcześniej. Niemal co dziesiąty nowy samochód w Polsce wyjechał z salonu Volkswagena.