Do góry

Karolina Kulig

03 Sierpnia 2017

Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood

Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative Director.

 

Od 2010 Gęstwicki pełnił rolę Dyrektora Kreatywnego w Filmpoint Videomarketing, agencji specjalizującej się w produkcjach content video, dedykowanych kampaniom ATL oraz działaniom digitalowym, zarówno w obszarze B2B i B2C. Odpowiadał za kreację przy produkcjach dla takich klientów, jak: Allegro, OLX Group, Volkswagen Group, VOX Industrie, Ergo Hestia, Neuca, Ahmad Tea London, Gaspol, xSolve, Wirtualna Polska czy Polska Grupa Energetyczna PGE.

 

W RiverWood Gęstwicki będzie koordynował prace działu kreatywnego: copywriterów i zespołu graficznego, a także będzie współpracować przy budowie i wdrażaniu strategii rozwoju agencji.

 

Ostatnie półrocze dla nas okres dużych zmian, intensywnego rozwoju, zdobywania nowych klientów i rozbudowywania zespołów. Obecność Tomasza Gęstwickiego to silne wzmocnienie zespołu kreacji i kolejny krok w przygotowaniu kompleksowej oferty dla naszych obecnych i potencjalnych klientów - mówi Maciej Tomaszyk, CEO grupy.

Połączenie RiverWood i AF.agency oraz wyłonienie się nowych zespołów, to dobra wiadomość dla klientów obu marek. To kompleksowy, adekwatny wobec przemian technologicznych i trendów konsumenckich, model współpracy z coraz szerszym portfolio klientów. Cieszę się, że mogę wziąć udział w jego budowie. Tym bardziej, że zastałem tu dynamiczny zespół kreatywny, głodny nowych wyzwań. Każdy, kto obserwuje rozwój agencji kreatywnych w Polsce, łatwo zauważy, że Grupa RiverWood wchodzi w okres imponującego rozwoju, będąc jednocześnie wierną wartościom wypracowanym przez 13 lat działalności – mówi Tomasz Gęstwicki.