Do góry

Karolina Kulig

27 Czerwca 2017 #grupariverwood

RiverWood marketing i AF.agency powołują niezależną grupę agencyjną RiverWood

Agencje RiverWood marketing i AF.agency (do niedawna Artflash Interactive) łączą siły i od tej pory będą działać w ramach Grupy RiverWood. Stanowisko CEO objął Maciej Tomaszyk.

 

Utworzenie grupy łączy się z dynamicznym rozwojem agencji RiverWood marketing (dotąd RiverWood marketing & communication) i rebrandingiem istniejącej od 2004 roku agencji Artflash Interactive, która od niedawna działa pod nazwą AF.agency.


W Grupie RiverWood AF.agency kontynuuje specjalizacje w obszarach technologicznych: digital (w tym content i retail marketingu), production (dedykowanych platformach interaktywnych i mobilnych), commerce (optymalizacji procesów sprzedażowych i platform B2B) oraz training (z analityką, e-learningiem i employer brandingiem).


Agencja RiverWood wyodrębnia z swych strukturach pion marketing (zajmujący się komunikacją B2B i B2C, kampaniami BTL i ATL, brandingiem) oraz nowe zespoły: intelligence (zajmujący się strategią, badaniami rynkowymi i konsultingiem) i events.


Zmiany strukturalne agencji są odpowiedzią na potencjał rynku, rozwój technologii, reakcją na zmienne wynikające z wyborów konsumentów oraz rozwoju narzędzi wspierających realizację celów biznesowych naszych klientów. Te obszary są dla nas naturalnym czynnikiem napędzającym zmianę – mówi Dominik Stachowiak, Partner.

Połączenie RiverWood i AF.agency umożliwi nam kompleksową obsługę projektów, pełną realizację potrzeb naszych partnerów oraz wielokierunkowy rozwój możliwy tylko przy ścisłej współpracy zespołów wyspecjalizowanych pracowników obu agencji. Już wcześniej RiverWood i AF.agency pracowali nad projektami wspólnych klientów, którym dostarczali kompleksowe rozwiązania biznesowe – dodaje Stachowiak.


Połączeniu agencji towarzyszy premiera nowej strony internetowej grupy – www.riverwood.pl.