Do góry
28 Czerwca 2018

RiverWood marketing z wyróżnieniem na Gali Golden Arrow!

Z wyróznieniem z Warszawy wyjechał nasz projekt identyfikacji wizualnej dla Browaru Trzy Korony!

Czytaj dalej
20 Czerwca 2018

RiverWood marketing dołącza do SAR

Walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło w poczet swoich członków nowe agencje - w tym RiverWood marketing!

Czytaj dalej
01 Czerwca 2018

7. urodziny RiverWood marketing!

 Making history since 2011 :)

Czytaj dalej
17 Maja 2018

Magda Nowicka dla Interaktywnie.com: Custom publishing. Zobacz, jak marki odzieżowe promują się w druku

Jak tworzyć treści, które sprzedają? Jak zaangażować konsumenta w świat marki i jej wartości? Odpowiedź na te pytania znają marki odzieżowe, które zdecydowały się na wydawanie własnych czasopism. - dla Interaktywnie.com pisze Magda Nowicka, Copywriter.

Czytaj dalej
17 Maja 2018

RiverWood marketing z loterią dla International Paper!

Wystartowała obsługiwana przez RiverWood marketing loteria konsumencka International Paper „Biuro z POLotem”, skierowana do polskich przedsiębiorców! W losowaniu nagród udział wezmą uczestnicy, którzy po kupnie minimum jednego kartonu dowolnego papieru POL wypełnią formularz zgłoszeniowy i zarejestrują fakturę.

 

Czytaj dalej
07 Maja 2018

RiverWood marketing z loterią dla NeoNail!

 W wyniku wygranego przetargu agencja RiverWood marketing zajęła się organizacją loterii konsumenckiej „Wygraj swój kolor” dla marki NeoNail.

Czytaj dalej
04 Maja 2018

Strategia słuchania – budowanie wizerunku na bazie potrzeb społeczności

Marki dbają o swój wizerunek od zawsze. Najpierw było nim dobre imię właściciela, później imię sprzedawców czy miejsca sprzedaży. Dziś to idea marki, która ma swoją realizację w praktycznych elementach sprzedaży i produktów, ale która jednocześnie odzwierciedla aspiracje i wartości będące podstawą zakupu - pisze dla Nowego Marketingu Dorota Pindel, Senior Digital Copywriter.

 

Czytaj dalej
27 Marca 2018

Volkswagen kontynuuje współpracę z Grupą RiverWood

Volkswagen Group Polska kontynuuje trwającą od ponad trzech lat współpracę z Grupą RiverWood dla działu obsługi posprzedażnej marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Czytaj dalej
06 Marca 2018

RiverWood powiększa dział Kreacji

Do zespołu graficznego RiverWood dołączyli Michał Gierwazik jako graphic designer oraz Iza Szulc i Piotr Rogóż jako junior graphic designerzy.

Czytaj dalej
06 Marca 2018

Dorota Pindel dla Nowego Marketingu: Komunikacja produktowa i usługowa – produkty i placówka medyczna

Dorota Pindel (Senior Digital Copywriter w Grupie RiverWood): Jeśli znamy rynek i znamy potrzeby odbiorców, powinniśmy jako marka medyczna skupić się na tym, jakie są nasze potrzeby, cele. W zależności od nich bowiem będziemy dobierać inne narzędzia i wzbogacać komunikację do pacjentów i specjalistów.

Czytaj dalej
06 Marca 2018

Magda Nowicka dla Interaktywnie.com: Są mili i są z tego dumni. Zobacz, jak Kanada świętowała 150 urodziny

Magda Nowicka, Copywriter w Grupie RiverWood, specjalnie dla Interaktywnie.com: W tym roku Polska obchodzi 100-lecie niepodległości. Na razie żadna z wiodących na polskim rynku marek nie odważyła się oprzeć na tym fakcie kampanii reklamowych. Odwrotnie niż Kanada, która rok temu świętowała swoje 150. urodziny, a toasty odważnie wznosiły zarówno rodzime firmy, jak i globalne korporacje.

Czytaj dalej
15 Lutego 2018

Jakub Borucki dla Interaktywnie.com: Świat dwóch kółek, ram i łańcuchów. Jak reklamują się marki rowerowe?

Analiza polskiego i światowego rynku rowerowego od Jakuba Boruckiego (Junior Strategy Planner w RiverWood marketing) specjalnie dla Interaktywnie.com!

Czytaj dalej
15 Lutego 2018

Dorota Pindel dla Nowego Marketingu: Nowy marketing medyczny

Druga część analizy nowego marketingu medycznego!

Czytaj dalej
13 Lutego 2018

Wywiad: Tomek Gęstwicki dla Interaktywnie.com

Super Bowl 2018: Więcej humoru, zabawy konwencją i kulturowych odniesień

Czytaj dalej
08 Lutego 2018

Dorota Pindel dla Nowego Marketingu: Reklamy na Super Bowl LII

Dorota Pindel - Senior Digital Copywriter w RiverWood marketing - specjalnie dla Nowego Marketingu podsumowuje reklamy podczas finału Super Bowl LII.

Czytaj dalej
01 Lutego 2018

14. urodziny AF.agency

 Czternaste urodziny AF.agency to czas podsumowań, dumy i wchodzenia z nowe projekty z młodzieńczą energią i imponującym doświadczeniem jednocześnie. Sto lat dla nas!

Z wycinkiem historii Agencji zapoznaj się na http://af.agency/

Czytaj dalej
30 Stycznia 2018

Specjaliści RiverWood/AF.agency dla Nowego Marketingu

Nowy Marketing zaprosił nas do podsumowania roku 2017 w branży - a my zapraszamy do lektury!

Czytaj dalej
23 Stycznia 2018

Nespresso dołącza do Klientów AF.agency!

Nespresso, producent najwyżej jakości kawy, rozpoczęło współpracę z AF.agency! Zajmiemy się działaniami e-commerce marki, m.in. prezentacją produktów w sieci i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy Nespresso.

Czytaj dalej
09 Stycznia 2018

Karolina Jacewicz na czele Concept Team w RiverWood marketing

 RiverWood marketing tworzy nowy dział Concept Team, na czele którego stanęła Karolina Jacewicz.

Czytaj dalej
04 Stycznia 2018

Magda Nowicka dla Interaktywnie.com: Jak reklamują się marki outdoorowe

Magda Nowicka (Copywriter w RiverWood marketing) dla Interaktywnie.com: Przyglądamy się strategiom i kreacjom marketingowym czołowych marek outdoorowych. To, co na pierwszy rzut oka wydaje się być niszowymi działaniami adresowanymi do wąskiej grupy odbiorczej, szybko okazuje się prawdziwym marketingowym majstersztykiem…

 

Czytaj dalej