12 Grudnia 2017

Dorota Pindel dla Nowego Marketingu: Co kupić, jak kupić, dlaczego kupić. Przedstawianie produktu w sieci

Dorota Pindel (senior digital copywriter w RiverWood marketing) dla Noawego Marketingu: Przeciętny konsument, poszukujący produktu w Internecie trafia na zbyt wiele informacji. Przez to nie jest w stanie dokonać świadomego wyboru i kupić tego, co rzeczywiście spełni jego potrzeby. Jak sprawić, by sprzedawanie i kupowanie w sieci było prostsze?

Czytaj dalej
11 Grudnia 2017

Dorota Pindel dla o-m.pl: Brandcraft – wojna na miecz i karabin

Dorota Pindel (senior digital copywriter w RiverWood marketing) dla Magazynu Online Marketing: Rzemiosło kojarzy się z wieloma pozytywnymi aspektami. Przywołuje wspomnienia, łączy się z indywidualizmem. Ale jednocześnie ucieka od systematyzacji produkcji czy regulacji transakcji. Jak podchodzą do tego konsumenci?

 

Czytaj dalej
28 Listopada 2017

Grupa RiverWood z nowym Client Service Directorem

 Jakub Mazur dołączył do grupy agencyjnej RiverWood jako Client Service Director.

Czytaj dalej
15 Listopada 2017

RiverWood marketing z kampanią dla marki WOSEBA

 Agencja RiverWood marketing jest zaangażowana w działania komunikacyjne marki WOSEBA, jednego z największych producentów kawy na polskim rynku.

Czytaj dalej
02 Listopada 2017

Startuje RiverWood Mentorship Program!

Dołącz do dynamicznej grupy marketingowej RiverWood i rozwijaj swoje umiejętności podczas stażu zawodowego!

 

Czytaj dalej
02 Listopada 2017

Dorota Pindel dla Interaktywnie.com: Reklamy leków, które wyłamują się ze schematu

Reklamy leków zwykle są nudne i sztampowe. Zobacz te, które wyłamują się ze schematu - dla Interaktywnie.com pisze Dorota Pindel, Senior Digital Copywriter.

Czytaj dalej
18 Października 2017

Tomasz Gęstwicki dla Interaktywnie.com: Burger King vs McDonald's, czyli kto wygrywa w "wojnach marek"

We współczesnej, memowej dżungli, Burger King zachowuje się więc jak na dobrego drapieżnika przystało. Nie obawia się starcia z liderem stada, wkleja w nasz obszar widzenia wyzywający komunikat, który zwiększa jego szanse w shopping-mall’owej selekcji naturalnej - mówi dla Interaktywnie Tomasz Gęstwicki, Creative Director w RiverWood.

Czytaj dalej
17 Października 2017

Dominik Stachowiak dla PortalSpozywczy.pl: to średnie browary rozdają karty na rynku piwa w Polsce

Browary rzemieślnicze w Polsce będą rozwijały się organicznie. Średnie będą stopniowo rozpychać się na rynku, a ich dynamika rozwoju będzie najwyższa – ocenia dla serwisu portalspozywczy.pl Dominik Stachowiak, partner w Grupie RiverWood.

 

Czytaj dalej
05 Października 2017

Dorota Pindel dla Interaktywnie.com: Gdy wszyscy krzyczą, warto pomilczeć

 Gdy wszyscy krzyczą, warto pomilczeć, czyli jak wykorzystać "brak" w komunikacji marketingowej.

Czytaj dalej
20 Września 2017

Rice, Rice Baby - RiverWood marketing z nową loterią Mullera!

 RiverWood marketing jest organizatorem kolejnej loterii firmy Muller - w akcji Rice, Rice Baby pula nagród wynosi aż 25 000 euro, uczestnikami są obywatele aż czterech europejskich państw!

Czytaj dalej
08 Września 2017

Awanse w RiverWood marketing

 We wrześniu na stanowiska seniorskie awansowali Sandra Gbiorczyk (dział BTL) i Adam Przewoski (dział Kreacji).

Czytaj dalej
07 Sierpnia 2017

Nowa kampania wizerunkowa piwa Łomża

Marka Łomża, należąca do największej na polskim rynku niezależnej spółki piwowarskiej - Van Pur, zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie. Kampanię trade marketingową i materiały BTL przygotowała agencja RiverWood marketing.

Czytaj dalej
03 Sierpnia 2017

Tomasz Gęstwicki nowym Creative Directorem w RiverWood

Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy RiverWood jako Creative Director.

Czytaj dalej
27 Czerwca 2017 #grupariverwood

RiverWood marketing i AF.agency powołują niezależną grupę agencyjną RiverWood

Agencje RiverWood marketing i AF.agency (do niedawna Artflash Interactive) łączą siły i od tej pory będą działać w ramach Grupy RiverWood. Stanowisko CEO objął Maciej Tomaszyk.

Czytaj dalej
06 Czerwca 2017 #afagency

Artflash Interactive przechodzi rebranding, zmienia się w AF.agency

Agencja Artflash Interactive przechodzi rebranding i zmienia nazwę na AF.agency. Jest to zapowiedź dalszych zmian strukturalnych.

 

Czytaj dalej
16 Maja 2017 #riverwood

Agencja RiverWood marketing & communication rozwija dział BTL

Do pracowników działu BTL agencji RiverWood marketing & communication dołączyły dwie osoby – Joanna Kraszka i Sebastian Olejniczak. Oboje zajęli stanowiska Junior Account Executive. Rozwój agencji związany jest z pozyskiwaniem nowych klientów, do których ostatnio dołączyło m.in. International Paper.

Czytaj dalej
27 Kwietnia 2017 #afagency

Škoda Polska kontynuuje współpracę z AF.agency

Škoda Polska kontynuuje współpracę z AF.agency przy tworzeniu platformy e-learningowej dla pracowników tej marki samochodów.

Czytaj dalej
25 Kwietnia 2017 #riverwoodintelligence

International Paper rozpoczyna współpracę z agencją RiverWood

International Paper, światowy lider w branży papieru, opakowań i celulozy, rozpoczyna współpracę z agencją RiverWood marketing & communication. RiverWood wesprze producenta w działaniach związanych z marką papieru biurowego POL, w szczególności strategii repozycjonowania marki, odświeżeniu wizerunku oraz programie lojalnościowym.

Czytaj dalej
14 Kwietnia 2017 #riverwoodmarketing

Metoda 6M – konstruowanie profesjonalnych szkoleń

Samoświadomość zawodowa. Poszerzanie kompetencji. Profesjonalny level up. Coraz większe budżety przeznaczane są na zwiększanie świadomości zawodowej i rynkowej. Kolejne szkolenia mają pomóc pracownikom w osiąganiu lepszej efektywności sprzedażowej lub w porozumieniu z kontrahentami.

Czytaj dalej
28 Marca 2017 #riverwood

Agencja RiverWood otwiera dział Public Relations

W marcu do pracowników agencji RiverWood dołączyła Karolina Kulig, która objęła stanowisko Communication Managera.

Czytaj dalej